دوربین مداربسته ماشین مسافرتی(RV) ، موتورهوم و تریلر

بهترین دوربین های مداربسته / سیستم های امنیتی برای خودروهای مسافرتی(RV) ، موتورهوم  و تریلر

CCTV MOTORHOME ، cctv rv ، دوربین مخصوص ماشین ، دوربین مداربسته RV ، دوربین مداربسته تریلی ، دوربین شارژی ، فروشگاه دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته ماشین
CCTV MOTORHOME ، cctv rv ، دوربین مخصوص ماشین ، دوربین مداربسته RV ، دوربین مداربسته تریلی ، دوربین شارژی ، فروشگاه دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته ماشین

سفر همراه خانواده با خودروهای RV یک سفر به یاد ماندنی خواهد بود. در حالی که در ماشین مسافرت خود از تعطیلات مهیج در کنار خانواده لذت می برید، عاقلانه است که در هنگام پارک ماشین RV فانتزی خود، اقدامات احتیاطی را نیزانجام دهید.

خطرات امنیتی بالقوه برای خودروهای RV ، اتومبیل ها و تریلر های مسافرتی

وسیله نقلیه تفریحی شما (RV) اعم از کاروان ، تریلر مسافرتی ، تریلر پنج چرخ ، تریلر بازشو یا کمپینگ کشویی ، ارزشمند خواهد بود.

با این حال ممکن است ، RV ، اشیای قیمتی یا دارایی شخصی شما می تواند با تهدیدات امنیتی بالقوه ای مانند سرقت ، خرابکاری یا هرگونه حوادث احتمالی پیش بینی نشده روبرو شود.

شما میتوانید اقدامات امنیتی بسیاری برای جلوگیری از این خرابکاری ها انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید قفل های RV خود را تغییر یا تقویت کنید ، دوربین ها و سیستم های امنیتی RV را نصب کنید ، سنسور درب و پنجره را نصب کنید و یا از بیمه سرقت اموال RV استفاده کنید.

بهترین دوربین مداربسته برای RV ، اتوبوس ، تریلر و اتوبوس

انتخاب بهترین و مناسب ترین دوربین و سیستم های امنیتی RV برای محافظت از وسایل مهم زیاد دشوار نیست.

۱-دوربین های مداربسته سلولی ۳g،۴g وLTE  برای RV  ، موتور هوم و تریلر ها

دوربین مداربسته ۳g ,4g و lte برای کسانی که همیشه در جاده هستند و به دنبال یک راه حل مانیتورینگ قابل حمل با موبایل و یا در مناطقی با WiFi یا برق محدود مواجه هستند گزینه بسیار عالی می باشد.

این دوربین مداربسته با یک باتری قابل شارژ و یک صفحه خورشیدی ضد آب مورد استفاده قرار میگیرد.

این دوربین مداربسته را به سادگی میتوان در پشت بام یا کنار RV ، MOTORHOME ، کامیون ، کمپینگ قلاب کنید و فیلم های زنده را مستقیماً در اپلیکیشن موبایلتان مشاهده کنید. همچنین میتوانید هشدارهای حرکت فوری دریافت کنید ، به آنچه می شنوید گوش دهید ، هشدار صوتی ارسال کنید و در شب تصاویر واضحی را داشته باشید! دوربین مداربسته ماشین

 ویژگی های اصلی:

-اتصال به شبکه ۳g ،۴g ، LTE

-باتری قابل شارژ با انرژی خورشیدی

-PIR تشخیص حرکت و ازسال هشدارها به تلفن و ایمیل

-آژیر و هشدار (صدای دو طرفه با میکروفن و بلندگو)

-ضبط هنگام حرکت در کارت SD محلی

-کیفیت فیلمبرداری HD و دید در شب ۳۵ متر

ده برند برتر دوربین مداربسته در جهان

۲-دوربین امنیتی خورشیدی با باتری قابل شارژ برای اتوبوس ، تریلر و اتوبوس

دوربین مداربسته سلولی را میتوان کنار اتوبوس ، تریلر و اتوبوسو RV خود متصل کنید و آن را به (WiFi (2.4GHz یا نقاط اتصال تلفن همراه بدون هیچ کابلی متصل کرد و در هر زمان و هر مکان تصاویر ویدئویی را روی موبایل خود تماشا کنید.

همچنین می توانید آن را تنظیم کرده و در داخل یا خارج موتورهوم خود نصب کنید تا بدونه نیاز به اینترنت ، تحرکات را شناسایی و در کارت SD  ذخیره کنید.

دوربین مداربسته سلولی میتواند به عنوان یک سیستم جایگزین عالی برای سیستم امنیتی دزدگیر در RV عمل کند زیرا دارای حسگر حساس حرکت PIR ، آژیر بلند و دید در شب است.

این نوع دوربین میتواند یک دوربین پشتیبان بی سیم و دوربین دید عقب برای RV ، کامیون ، خانه متحرک ، تریلر ، وانت یا اتوبوس باشد. دوربین مداربسته با پنل خورشیدی ، قابلیت نصب بروی درخت ، دیوارها ، نمای بیرونی RV ، سقف ، اردوگاها یا مکان های دیگر را دارد. همچنین برای نظارت بر مناطقی که دسترسی محدود به منبع تغذیه وجود دارد یا بسیار کم است گزینه بسیار عالی می باشد. دوربین مداربسته ماشین

ویژگی های اصلی:

اتصال بی سیم ۲٫۴ گیگاهرتز

باتری قابل شارژ با انرژی خورشیدی

PIR تشخیص حرکت و ارسال هشدارها به تلفن و ایمیل

آژیر و هشدار (صدای دو طرفه با میکروفن و بلندگو)

ضبط هنگام تشخیص حرکت و ذخیره در کارت SD محلی

کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ HD و دید در شب ۳۵ متر

ضد آب ، استفاده در فضای باز

بهترین دوربین های مداربسته ۱۲ ولت برای RV , اتوبوس ، تریلر و اتوبوس

بیشتر RV ها ، تریلرها ، کامیون ها یا موتورهوم ها دارای یک سیستم الکتریکی ۱۲ ولت هستند که می تواند برق دوربین های مداربسته ایی را که با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کنند ، تأمین کنند.

برخی از محبوب ترین دوربین های ۱۲ ولت که دید عقب بسیار خوبی برای RV ها ، تریلرها ، کامیون ها یا کاروان ها را دارند میتوانید در فروشگاه دوربین مداربسته افق مشاهده کنید.

دوربین های امنیتی بی سیم ۱۲ ولتی که در فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته موجود می باشد میتواند عقب و جلو RV شما را به خوبی پشتیبانی کند زیرا می توانند به صورت بی سیم در سقف ، پشت و قسمت جلوی RV نصب شوند.

هنگام خرید دوربین مداربسته RV و سیستم امنیتی موتورهوم ها چه ویژگ هایی را باید در نظر گرفت؟

۱-نصب آسان دوربین مداربسته

بسیاری از مردم  هنگامی که میخواهند یک دوربین مداربسته یا سیستم امنیتی برای RV یا موتورهوم خریداری کنند ، مطمئن نیستند که به تنهایی بتوانند آن را تنظیم و نصب کنند یا نه و یا اینکه این کار چقد طول می کشد. به همین خاطر باید دوربینی را انتخاب کنند که بدون دردسر نصب و تنظیم شود. شما میتوانید این دوربین مداربسته برای RV را از فروشگاه امنیتی حفاظتی افق تهیه و بدونه کوچکترین مشکلی نصب و راه اندازی کنید.

برای نصب این دوربین فقط کافی است آن را به پریز برق متصل کرده و به شبکه وای فای دوربین متصل شوید!

۲-نظارت از راه دور از طریق موبایل

مشاهده دوربین از راه دور یک امر ضروری می باشد. اما این امکان فقط در صورت دسترسی به اینترنت (ماهواره ، WiFi ، داده تلفن همراه)  قابل استفاده می باشد.

۳-تشخیص حرکت و هشدارها

این یک ویژگی ضروری برای دارندگان RV است. تشخیص حرکت و اعلام هشدار ، به شما احساس امنیت و آرامش بیشتری می دهد.

هشدار فوری یا هشدار ایمیل ، شما را حتی اگر کیلومترها از محل پارک RV دور باشید از طریق تلفن همراه مطلع می سازد.

۴-دید در شب

قابلیت دید در شب مادون قرمز دوربین مداربسته برای گرفتن عکس در شب با کیفیت خوب و نظارت بر داخل و خارج RV در یک منطقه با نور کم بسیار مهم است. فیلتر برش IR به تولید تصاویر رنگی واقعی در روز و تصاویر با کیفیت بالا در شب کمک می کند.

۵-هشدار / آژیر یک امکان عالی

یک سیستم امنیتی کمپینگ مجهز به دزدگیر یا زنگ هشدار دهنده ، بازدارندگی عالی را از خود نشان می دهد. وقتی کسی به RV پارک شده شما نزدیک می شود ، دزدگیر RV یک زنگ هشدار با دسی بل مناسب تولید و پخش می کند ، که می تواند سوژه مورد نظر را بترساند.

۶-ذخیره سازی فیلم

ضبط ۲۴ ساعته بصورت مداوم یکی از نکات ضروری می باشد که در این صورت می توانید فیلم های قدیمی مربوط به روزها و حتی هفته های گذشته را در صورت نیاز بازیابی کنید. همچنین این فیلم های ضبط شده میتواند یک خاطره عالی خانوادگی برای شما باشد.

فضای ذخیره سازی ابری تا زمانی که به شبکه اینترنت متصل باشید یکی از ویژگی های خوب به حساب می آید. از این طریق تصاویر ضبط شده را در فضای ابری ذخیره میشود. با این وجود کارت SD روی دوربین مداربسته برای ثبت حرکت و پشتیبان گیری از لحظات ، حتی بدون اتصال WiFi یا تلفن همراه به اینترنت نیز موجود می باشد.

۷-منبع تغذیه

هنگام نصب یک دوربین امنیتی یا سیستم امنیتی برای RV ، باید به نحوه تامین منبع تغذیه RV توجه کنید. بسیاری از دوربین های امنیتی با برق ۱۲ ولت DC کار می کنند. خوشبختانه دوربین ها / سیستم های امنیتی برق زیادی مصرف نمیکنند. دوربین مداربسته ماشین 

در صورتی که با عدم وجود منبع تغذیه مواجه هستید ، میتوانید دوربین های مداربسته در فضای باز را با باتری و سلول خورشید نصب کنید و از طریق انرژی خورشیدی آن را شارژ و مورد استفاده قرار دهید.

  • نتیجه گیری:
  • در صورتی که در حال گزراندن تعطیلات در زیر آفتاب تابستان هستید ، خوب است که یک جفت چشم اضافی برای مواظبت از موتورهوم یا تریلر مسافرتی داشته باشید. به غیر از دوربین های مداربسته ، اقدامات امنیتی دیگری برای محافظت از موتورهوم یا تریلرهای مسافرتی شما در برابر سرقت مانند هشدارهای درب RV ، سنسورهای درب ، قفل های امنیتی RV لازم است .
  • فروشگاه دوربین مداربسته افق : فروش انواع دوبین مداربسته ، DVR ، NVR ، XVR ، دزدگیر اماکن و تجهیزات جانبی

    در فروشگاه دوربین مداربسته افق شما میتوانید تمامی محصولات امنیتی حفاظتی مورد نیاز خود را با گارانتی معتبر ۱ ساله خریداری کنید.

    نصب دوربین مداربسته :

    بعد از خرید تجهیزات مورد نیاز میتوانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه ما نصب دوربین مداربسته ، نصب دزدگیر منزل شما را به بهترین شکل در اسرع وقت انجام دهند.

    تجهیزات دوربین مداربسته و دزدگیر :

    فروشگاه دوربین مداربسته افق ارائه دهنده دوربین بولت ، دوربین دام ، دوربین ahd ، دوربین گردان ، دستگاه ضبط ویدیو DVR ، XVR ، NVR ، کابل دوربین مداربسته ، کابل شبکه ، آداپتور دوربین مداربسته ، انواع فیش های نری و مادگی ، پایه دوربین ، پنل مرکزی دزدگیر منزل ، انواع سنسور دزدگیر (مگنت ، چشمی ، پدال) ، بلندگو دزدگیر منزل و …… می باشد.

    فروش انواع پکیج دوربین مداربسته :

    در فروشگاه افق پکیج های آماده دوربین مداربسته و دزدگیر منزل بصورت کامل برای شما مشتری عزیز آماده شده است. شما میتوانید پکیج کامل ۲ دوربین + دی وی آر ۴ کاناله ، پکیج کامل ۴ دوربین + دی وی آر ۴ کاناله ، پکیج ۶ دوربین + دی وی آر ۸ کاناله و ….. را خریداری کنید.

    مشاوره رایگان دوربین مداربسته :

    در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با خرید دوربین مداربسته، خرید دزدگیر منزل، خرید پک آماده دوربین مداربسته، ارسال نصاب دوربین مداربسته، آموزش نصب دوربین مداربسته و .. میتوانید با شماره ۰۹۱۰۴۱۴۹۹۰۱ و ۰۹۳۸۷۳۴۳۴۳۰ تماس بگیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
بهترین دوربین برای ماشینبهترین دوربین خودروبهترین دوربین داخل ماشینبهترین دوربین دنده عقب ماشینبهترین دوربین عقب ماشینبهترین دوربین فیلمبرداری ماشینبهترین دوربین ماشینبهترین دوربین مدار بسته ماشینپنل خورشیدی دوربین مداربستهخرید دوربین مدار بستهخرید دوربین مداربستهخرید دوربین مداربسته ارزانخرید دوربین مداربسته برای ماشینخرید دوربین مداربسته تحت شبکهخرید دوربین مداربسته داهواخرید دوربین مداربسته دست دومخرید دوربین مداربسته سیم کارت خورخرید دوربین مداربسته ضد آبخرید دوربین مداربسته لامپیخرید دوربین مداربسته ماشینخرید دوربین مداربسته مخفیخرید دوربین مداربسته هایک ویژندوربین بولت ۳۶۰درجه بیسیمدوربین بولت v380دوربین بولت آنالوگدوربین بولت پلاستیکیدوربین بولت چیست؟دوربین بولت فلزیدوربین بولت قیمتدوربین بولت هایک ویژندوربین بولت وای فایدوربین بولت وایرلسدوربین خورشیدیدوربین خورشیدی قیمتدوربین دید پشت دیواردوربین دید در شب ارزان قیمتدوربین دید در شب پلاک خواندوربین دید در شب مادون قرمز اندرویددوربین دید در شب مادون قرمز خودرودوربین دید عقب خودرودوربین دید عقب ماشیندوربین رم خور بولتدوربین رم خور شارژیدوربین رم خور کوچکدوربین رم خور وای فایدوربین رم داردوربین ماشیندوربین ماشین 360دوربین ماشین پلیسدوربین ماشین عقبدوربین ماشین قیمتدوربین ماشین و ضبط کننده تصویردوربین مدار بسته با سلول خورشیدیدوربین مدار بسته خورشیدی قیمتدوربین مدار بسته دزدگیر ماشیندوربین مدار بسته روی ماشیندوربین مدار بسته شارژی قیمتدوربین مدار بسته ماشیندوربین مدار بسته ماشین فول اچ دیدوربین مدار بسته ماشین قیمتدوربین مدار بسته ماشینیدوربین مدار بسته مخصوص ماشیندوربین مدار بسته مخفی برای ماشیندوربین مداربسته RVدوربین مداربسته باطری شارژیدوربین مداربسته تریلردوربین مداربسته تریلیدوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته کامیوندوربین مداربسته کوچک شارژیدوربین مداربسته مخفی شارژیدوربین مداربسته موتورهومدوربین مداربسته وایرلس شارژیفروش دوربین مدار بسته ماشینفروش سیستم های امنیتیفروش سیستم های حفاظتی و امنیتیفروشگاه دوربین مدار بستهفروشگاه دوربین مداربسته اصفهانفروشگاه دوربین مداربسته اهوازفروشگاه دوربین مداربسته در بندرعباسفروشگاه دوربین مداربسته در شیرازفروشگاه دوربین مداربسته در کرجفروشگاه دوربین مداربسته در مشهدفروشگاه دوربین مداربسته کرمانفروشگاه دوربین مداربسته مشهدفروشگاه سیستم های امنیتیلیست قیمت دوربینلیست قیمت دوربین مدار بسته
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *